Monday, September 12, 2005

stolt arv

ebba von sydow har ett stolt arv att vidareförmedla?
jag visste inte (eller har eventuellt förträngt) att det var så mycket jag borde veta

-om jag har sluttande axlar
-hur min drömkilles personlighet skall vara för att matcha min
-om min vän är min största fiende
-vilken som är min ansiktsform
-vilken frisyr som passar bäst till min ansiktsform
-varför jag inte vill förtydliga ett långsmalt ansikte eller tex äppelkinder
-vad min kroppstyp säger om mig
-vilken som är min new age färg
-hur jag slipper ångest
-om hans ex förstör förhållandet
-om jag är i farozonen för en ålderskris


gårdagen spenderade jag halvvägs in i min garderob rensandes gamla kläder gamla vecko revyn gamla smycken och gamla brev.

den stora behållningen från att ha bläddrat igenom typ samtliga vr från 95-98 var göran everdahls krönikor. eventuellt var det också hans fel att det tog just hela dagen att rensa ut skiten.


det här säger förresten min kroppstyp om mig
jag är överkänslig
jag är intellektuell
jag är kreativ
jag har starkt kontrollbehov
jag är inget gosedjur
män blir helt förvirrade av mig
jag är immun mot mäns raggförsök

No comments: